July 28, 2009

kata mereka=mereka kata



[i]
hari ni, macam-macam perkara berlaku, so unexceptable!...lepak dengan yus and nurul time tunggu bus, nasib baek ade geng borak. biasalah budak-budak ni kalau bab gosip cepat je tersebar...huhu.tak sangka 'dia' yang selalu kami usik dah berpunya...dengan budak kelas plak tu...nanti tengoklah macam mana reaksi dorang...aku and najwa dah start nak 'skodeng'...cam mana lakonan dorang....hahaha...tapi esok dah start dah tak boleh kacau 'dia'...hahaha.kena mintak izin dululah....kui3


[ii]
mereka berkata..." 'jangok' mg leni"...emmm, macam mana yep?aku memang 'jangok' ape.hahaha. bukan apa, dah jadi senior paling tua kat 'u' ni buat aku confident untuk aku 'jangok'...sebabnya???emm...lu fikir la sendiri....ayu sangat ke?'jangok' sangat ke???....sem ni aku buang tabiat sket...hoho...whateverla...


[iii]
penangan lotong memang tak sudah-sudah....sampai terbawa-bawa dek mamat sorang ni.buat lawak plak si charles ni. adula...ada ke patut dia tanya aku n najwa mana dia nadiah lotong???aku pon pikir punya pikir...sembur abis nama-nama nadiah yang sewaktu dengannya[ramai nadiah dalam kelas aku ni]....tup2 nadiah yang mamat tu maksudkan adalah AKU!!!....hampeh je...mentang2 la aku pakai serba hitam,,,suka-suki dia kata aku lotong...kurang asam punya charles@caleh...after 5 minutes, aku pekena balik kat caleh...hahaha...si lotong caleh...okke?

[lotong kelabu]




[iv]
dan malam ini...kelas bersama prof madya itu memang aku 'kureng' suka...memang aku 'kureng' setuju dengan cara dia.maaf dipinta...


[v]
dan hari ini juga...terkejar-kejar nak pergi pekan...urusan peribadi yang perlu dibereskan...hahaha
harap-harap batuk cepat sembuh ye





::sign out::


0 comments: