October 7, 2009

3kisahhh



tenet jalan malam ni.oyehh!!!...yela,tengok jam sekarang da pukul berapa datok rimau?pukul satu pagi.macam rilek je malam ni.rilek dengan buku-buku yang baru dibeli.tetttt....suka tengok buku cantek2.suka buku impiana.suka buku apartment. suka buku anjung seri. maklum la cita-cita dahulu kala nak jadi arkitek la, interior designer la...emmmm.tak beli pun.tengok aje. bajet tak cukup.bajet dah lari awal sem dulu. nak salahkan sape. diri sendiri jugak. dush3!!!...itu cerita pagi tadi..


cerita petang tadi?emm...dapat mesej dari budak yang baru nak matured.haha.sape lagi kalau bukan jiro.adik lelaki yang tunggal.da only hero in da family. sejak study kat matrik ni, rerajin pulak mesej aku.satu kes yang serupa.aku jugak study metrik. metrik pahang bes!rindu metrik pahang.rindu lecturer kesayangan.rindu madam haslinda.rindu suasana belajar kat sana.memang tak sama tahap kerajinan kat sini nak compare study kat upsi sekarang.balik kisah jiro tadi...soalan da boom yang dia tanya,macam mana nak m+kan kerajinan dan m-kan kemalasan?what do you think on your mind?...aku tak reti nak motivasikan orang.tapi aku bedal je.untuk adik aku jugak kan....fikir mana asal kita.fikir mana kita akan kembali.fikir apa tujuan kita belajar...dan fikir keluarga kita.fikir keluarga automatik sebak.really...tak caya sudah.jiro boleh nangis bila mana kakak dia yang sorang blaja mesir.haha...ketawa pulak aku.tapi bila aku stress,,,telefon famili cakap dengan mak ayah, cakap dengan adik-adik yang lain, terus semangat yang lemah tu lenyap. yup!..itu untuk diri aku.aku suruh adik aku call rumah malam ni.tak tau la dia call ke tak...katanya minggu depan nak exam. all da best to you master jiro. i know u can do it. kak long boleh, jiro pun mesti boleh...oyehhh!!!...dan yang penting sekali jangan lupa padaNya. jangan sekali-kali tinggal Quran tu...pesanan untuk diri sendiri jugak(=


cerita malam hari.malam ni dr.syakirah yang bagi lecture.memang bes kalau beliau yang ajar. kalau boleh nak jadi macam beliau.nak jadi terer macam dr. syakirah?emmm...kenalah usaha nadi oit..jangan cakap aje.dush3!...tapi memang suka style dia.betul2 profesionalisme.maintain cool..khusyuk punya blaja...at the end of da class....sebut pasal assignment.tettttttt...yup!itu memang jangkaan yang tepat...tak lain dan tak bukan kami jugak ditugaskan untuk itu.tak mampu menolak...terima seadanya.sudah terlabel muka kami untuk buat kerja-kerja berseni kot.hahaha...tukar kos la!...emmm tak sempat dah,sem 7 dah..ada hati nak tukar kos..ngee~~~






::sign out::






0 comments: